21 March 2007

sticluta cu otrava

"flori_dsv: super tare
manoflo: a?
flori_dsv: am citit chestia aia cu cei nascuti la finele 70 si inceputul 80
manoflo: aaa...da...nu am scris-o eu
flori_dsv: si iti zic eu cum se juca sticluta cu otrava
manoflo: ia zi
flori_dsv: am inteles asta
flori_dsv: era unul care alerga dupa ceilalti
flori_dsv: si la inceput te tinei de degetele lui
flori_dsv: si el zicea:
flori_dsv: sticluta,sticluta cu apa
flori_dsv: si nu trebuia sa fugi
flori_dsv: si cand zicea:
manoflo: da...imi amintesc!!!
manoflo: :))
flori_dsv: sticluta sticluta cu otrava
flori_dsv: zbarrrrrrrrrrrr
flori_dsv: fugeai
manoflo: da..
manoflo: faaain
manoflo: :D
manoflo: uitasem complet
flori_dsv: daca te atingea trebuia sa impiertresti
flori_dsv: te miscai doar daca un copil trecea pe sub picioarele tale
manoflo: corect
flori_dsv: si jocul se termina cand reusea amaratul ala sa-i atinga pe toti
manoflo: :)
flori_dsv: si astia sa raman impietriti
flori_dsv: ceea ce nu se intampla nici o data
flori_dsv: de fapt jocul se termina cand se oftica sticluta
manoflo: fii atenta ca pun pe blog ce mi-ai scris :P
flori_dsv: :))
flori_dsv: ok
flori_dsv: dar sa stii ca si eu vreau sa stiu un joc
flori_dsv: cum se joaca FANTANITA
flori_dsv: de jocul asta nu am auzit
flori_dsv: :">
"

1 Comments:

Blogger Denise said...

eu stiam varianta urmatoarea:daca te prindea sticluta,trebuia sa pui mana pe un gard si cineva trebuia sa treaca pe sub mana ta ca sa te salveze:-p
era jocul meu preferat,pacat ca cei mici au uitat de jocurile copilariei,acum toti vor calculator si telefon mobil.e trist:(

4:51 PM  

Post a Comment

<< Home