22 May 2008

acum un an

21.05.2007, eu blocat in trafic si in preaviz, oarecum abatut si sincer curios cum va fi viata mea de atunci incolo. si inca un mic si nesemnificativ amanunt. implineam 29 de ani. la momentul respectiv, era cu un an mai mult. astazi, este cu un an mai putin. eheee..tineretea asta, bat-o vina!

daca m-ar fi intrebat cineva, exact acum un an, cum ma vad peste un an, sincer cred ca i-as fi raspuns cu o acuratete de 99%. previzibil. si oarecum monoton.

acum un an eram in preaviz, acum deja sunt la al doilea job de atunci. evolutie as zice, daca ma uit in urma. banalitate, daca ma uit in prezent.

as zice ca am facut un pas important (si fortat in acelasi timp) - si anume am schimbat prefixul anilor. am trecut la 03, un fel de RDS al vietii. la fiecare deceniu schimbi operatorul :)

cu mine nu s-au petrecut multe in ultimul an. putine regrete, multe bucurii, la fel de mute calatorii si multi bani cheltuiti. lumea din jurul meu insa s-a schimbat. radical.

cei mai multi dintre prieteni (servus Liviu, Mary, Vilu, Vlad, Irina, Adrian, & Co) au copii, pe numele lor Toma, George, Delia, Alexandru, Sofia, Teodora. (scuze daca am omis pe cineva, dar sincer sunteti cam multi deja :P )
si doar cine nu are copii sau buni prieteni cu copii poate spune ca nu se schimba lucrurile/discutiile/intilnirile/subiectele/ si tot tacimul. eu unul o resimt.

alti prieteni, acum exact un an puneau pecetea si semnatura pe ceea ce era la acel moment o relatie de ani de zile, garantie a unei ferice casnicii ce va sa vina. ca orice garantie insa, s-a dovedit un produs de marketing doar, atunci cind a fost pus la incercare. a cedat si s-a spulberat. acum - divortul. (imi cer scuze celor direct implicati in proces, insa simt nevoia sa amintesc acest aspect, pentru mine reprezinta o schimbare care lasa urme asupra mediului in care traiesc si care se cheama viata mea).

ce imi va rezerva anul ce urmeaza? cine stie? poate mai multa responsabilitate. hehehe! see u soon!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home