15 June 2010

cum se naste o idee de concediu

am sa exemplific nasterea unui plan care reprezinta una din marile placeri ale vietii. cel putin ale vietii mele. concediul.
undeva la final de Iulie suntem invitati la nunta a doi buni prieteni din Timisoara. Cu aceasta ocazie, analizind optiunile de transport, am decis sa mergem cu masinuta. 600km, 8 ore de condus (daca avem noroc), simbata. duminica ar trebui sa ne intoarcem.

dar daca tot suntem acolo, de ce sa ne oprim? de ce sa nu mergem pina in Nurnberg? alti 1200Km, 10 ore de condus. o nimica toata :)
si daca mergem in Germania, de ce sa nu ne luam si bicicletele cu noi, frumos montate pe noii suporti cu care este dotata mindra masinuta? buuunnn..mergem deci in Nurnberg cu bicletele!

si totusi...
de ce sa ne oprim acolo? de mult vrem sa re-vizitam Disneyland-ul. de fapt vrem sa il revizitam de cind am fost acolo acum 3 ani. deci mergem la Disneyland. ma uit pe Via Michellin, si ce sa vezi - 757 km which 739 km on motorways! Heat the road, Jack!

si totusi...ne mai gindim putin
drumul din Nurnberg spre Paris trece pe linga Luxemburg. ziceti si voi, nu e o ocazie buna sa vizitam si Luxemburg-ul? o zi, pe drumul de intoarcere de la Paris...

Bun, deocamdata la asta ne-am gindit, si asta ar fi planul. o saptamina, o nunta, aproximativ 4500km de condus, citeva nopti de dormit poate si la cort, multa distractie in Disneyland, multa bere in Nurnberg, ceva plimbari cu bicileta, si asa mai departe :)

tineti-ne pumnii sa ne iasa! :D

1 Comments:

Anonymous alex said...

bafta !!!
sa aveti un concediu frumos :)

4:07 PM  

Post a Comment

<< Home