17 June 2010

UPC

astazi am trecut pe digital. la UPC. uraaa! bun.
imi zice tanti sa incerc sa conectez digitalul dupa ora 8.30. ca orice om civilizat, exact la 8.29 incerc conectarea. nu merge - insert a valid card?!!? sun la UPC. discutia este urmatoarea:
el - sunt operatorul .... cu ce va pot ajuta
eu - buna seara, Florian Manole la telefon, am inchiat astazi un contract nou de pe analogic pe digital, mi s-a spus sa ma conectez dupa 8.30, am incercat, si imi zice ca nu merge, vrea un smart card valid!!
el - abonamentul este pe numele Manole Florian?
eu, uimit - da...dar de unde stiti pe ce nume este abonamentul? (deja mintea mea daduse in balarii - ca mi-a recunoscut numarul de tel, etc etc)
el, foarte calm - pai mi-ai spus dumneavoastra mai devreme cum va cheama, si mi-am imaginat ca este acelasi nume...
eu, in gind - sunt un idiot!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home