21 May 2007

29

ceasul a sunat ca de obicei. 7.01 am. spalarea pe dinti, actiune obligatorie, pasta de dinti a carei actiune dureaza pina mai incolo. adica pina la cafea. si pritzzi. ii dau de mincare. altfel trezeste tot cartierul. iar cu vecinii nu te pui. ma barbieresc. mi se intimpla rar, dar azi o fac. ma uit la stiri, tot cele de aseara, si probabil tot ce le de deseara. nimic interesant, Basescu cistiga si da cu telefonul antenei 1 si cu tiganii de pamint. ceilalti...nu mai conteaza. ne vedem, cica, in trei luni, la Univesritate pentru a ne da raportul. el. El Presidente.
se face 8.10 am. cobor la masina. o gasesc cu greu, ca de obicei, sub un strat de 2 cm de praf. si doar aseara a plouat. sau tocmai de aceea.
actiunea continua timp de doua ore cu mine prins in trafic. circuit de F3 si piine. sau hot dog, ca tot se plimba ciinele ratacit pe la standuri. si s-a ars.
9.50, tot am. am ajuns cu chiu cu vai la munca. mi-am adus aminte, sunt in preaviz, asa ca nu are rost sa las masina oriunde si sa continui pe jos. mai bine astept rabdator in trafic. cetatean civilizat al UE, fara sa claxonez, fara sa merg pe contrasens. fac 7 km intr-o ora si 40 min. dar ajung bine dispus la munca.
aceleasi fete si aceleasi probleme. ziua trece fara memorie. vorbesc la telefon. poate mai mult ca de obicei.
seara, traficul e mai lejer, fac doar 45 de minute pina acasa. ma intind pe canapea, dau drumul la stiri. aceleasi de dimineata. ba nu. rezultatele referendumului s-au modificat cu 0,14%. ati ghicit. pentru Basescu. in rest, aceleasi stiri, aceeasi prezentatori.
ma uit pe geam. s-a si inserat. a aparut prima stea. cad pe ginduri, ma intristez putin, dar imi trece repede.
azi am implinit pentru prima oara 29 de ani.
poate data viitoare imi va iesi mai bine, deocamdata ma multumesc cu atit. ne vedem la referendumul viitor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home