07 September 2010

o lume (tare) ciudata

intrucit am primit feedback ca posturile mele sunt lipsite de voiosie si de lumina lucrurilor si fiintelor bune care ma inconjoara si cu care interactionez, am decis ca de astazi sa postez doar despre lucrurile, locurile, oamenii care mi-au luminat ziua sau viatza. renunt sa ma mai pling de sistem, renunt sa ma mai pling de Romania. am facut-o ani de zile, nimic nu s-a schimbat. Cineva zicea ca daca ceva te nemultumeste, schimba ceva la tine, si intreaga lume se va schimba odata cu tine.

Asadar incep astazi o serie de lucruri si oameni care imi plac in mod deosebit, fie ca le intilnesc in mod exceptional, fie in mod obisnuit.

Motivul #1 pentru care merita sa ma bucur de viata:

M



Pentru ca este.
Pentru ca ma suporta.
Pentru ca ma invata si invata la rindul ei.
Pentru ca dupa cearta stie ca vine impacarea.
Pentru ca stiu ca a doua zi voi fi tot linga ea.
Pentru ca sper ca a doua zi va fi tot linga mine.
Pentru ca m-a invatat sa rid si sa ma bucur de lucrurile simple.
Pentru ca m-a invatat sa calatoresc in jurul lumii.
Pentru ca ma stie.
Pentru ca m-a invatat sa am incredere in deciziile ei.
Pentru ca se bazeaza pe mine.
Pentru ca ... si lista poate continua, insa cred ca ati inteles ideea :)

Si in primul rind pentru ca te iubesc, pooki :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home